Sunday, May 23, 2010

MILYSA EXCELL SDN BHD adalah sebuah syarikat milik penuh bumiputera ditubuhkan pada Oktober 2008 adalah merupakan sebuah syarikat jualan langsung yang beroperasi dipremis perniagaan sendiri.

Produk

Di Milysa Excell Sdn Bhd kami mempunyai variasi produk yang berkualiti untuk kami pasarkan dan menepati piawaian seperti Good Manufacturing Practice(GMP), Persijilan HALAL serta diproses di kilang yang mendapat pengiktirafan ISO 9002 (SIRIM). Kami percaya produk kesihatan & produk kegunaan harian ini akan dapat menepati kehendak pengguna.

Pelan Konvensional

Pelan pemasaran yang lebih efektif dan menarik merupakan langkah yang penting untuk terus menarik perhatian pengedar yang mencari peluang pendapatan yang lumayan. Di Milysa Excell Sdn Bhd kami menyediakan pelan kovensional yang pasti berkesan dan unik serta memastikan produk keluaran syarikat kami mempunyai daya saing untuk berkembang ke pasaran global.

Network Trading

Terdapat 4 pakej yang boleh dipilih mengikut kemampuan anda Anda diberi produk pilihan serta akan mendapat insentif sebanyak 2 NM setiap bulan. Anda layak menjadi Agen. Setiap kali anda memperkenalkan agen di bawah, anda layak mendapat 2 NM setiap bulan Insentif sebagai agen dikira sehingga 3 generasi yang lain di bawah seliaan anda.

No comments:

Post a Comment